Szukaj
Menu

Jesteś tutaj: Wstęp Wszystko o zakupach Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Otrzymałeś towar i coś jest nie tak? Jak najszybciej się z nami skontaktuj drogą mailową info@artalo.pl a znajdziemy rozwiązanie.

Jak poprawnie dokonać reklamacji

Napisz email

Napisz email

W przypadku, jeśli coś będzie nie tak, napisz jak najszybciej email.
Opis problemu

Opis problemu

Opisz na szczegółowo problem dotyczący lustra. W razie potrzeby dołącz dokumentację fotograficzną.
Czekaj na odpowiedź

Czekaj na odpowiedź

Naszej emailowej lub telefonicznej odpowiedzi możesz się spodziewać najpóźniej następnego dnia.
Zdalne rozpatrywanie reklamacji lub konieczność wysłania towaru

Zdalne rozpatrywanie reklamacji lub konieczność wysłania towaru

W przypadku konieczności odesłania towaru należy lustro dokładnie zapakować, aby nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki dołącz protkół reklamacyjny.

Reklamacja produktu

Jak złożyć reklamację?

Wszystkie produkty przechodzą wyjściową kontrolę i jestesmy zobowiązani, aby towar był bez jakichkolwiek wad. Jeśli mimo tego po dostawie okaże się, że z lustrem jest coś nie tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej emailem na info@artalo.pl i opisz problem. Możesz spodziewać się od nas odpowiedzi najpóźniej drugiego dnia.

Co należy dodać do reklamowanego towaru?

Każdy potencjalny problem należy najpierw oznajmić drogą mailową na info@artalo.pl. W wiadomości email opisz szczegółowo problem z produktem, dodaj numer zamówienia lub numer faktury, a następnie czekaj na kontakt z naszej strony najpóźniej do drugiego dnia..

W górę