Jesteś tutaj: Wstęp Wszystko o zakupach Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Jak poprawnie dokonać reklamacji
Napisz email
Opis problemu
Czekaj na odpowiedź
Zdalne rozpatrywanie reklamacji lub konieczność wysłania towaru
Reklamacja produktu
Jak złożyć reklamację?
Wszystkie produkty przechodzą wyjściową kontrolę i jestesmy zobowiązani, aby towar był bez jakichkolwiek wad. Jeśli mimo tego po dostawie okaże się, że z lustrem jest coś nie tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej emailem na info@artalo.pl i opisz problem. Możesz spodziewać się od nas odpowiedzi najpóźniej drugiego dnia.
Co należy dodać do reklamowanego towaru?
Każdy potencjalny problem należy najpierw oznajmić drogą mailową na info@artalo.pl. W wiadomości email opisz szczegółowo problem z produktem, dodaj numer zamówienia lub numer faktury, a następnie czekaj na kontakt z naszej strony najpóźniej do drugiego dnia..